Hello Wednesday

Hur mår ni dag? Jag mår bra, lite stressad i skolan dock men ska försöka få bukt på det ;).

Lady ska ridas idag, skogen blir det nog. En lite lugnare runda men ändån så hon blir av med sin energi.
Blir eventuellt träning för mig och Lady på fredag, dock ska jag bara vara med på markarbetet i och med att Lady inte hoppats på ca 3 veckor och sen så har jag ingen väst och i o med att jag vet att hon kan stanna på hoppövningarna och jag kan trilla av då så skippar jag hoppningen.

Händer inget annat idag, ska plugga lite och sen bara ta det lugnt, as usual ;).

IMG_2225.JPG

OOTD
Skinnjacka – Lindex | Kofta | Linne – Ginatricot | Jeans – Ginatricot | Skor – The Urban Project

Kommentera

