đŸ˜©

Kom hem för ca 20 min sen och checkade de sociala medierna, bl.a. Twitter och sĂ„g lite spoliers av dagens avsnitt av PLL… Gaaah! TyvĂ€rr sĂ„ jan jag inte se avsnittet förrĂ€ns pĂ„ söndag natt/mĂ„ndag :/…

Aja, iallafall sÄ Àter jag nu samtidigt som jag njuter av vÀrmen som nÄtt södra SkÄne :D. Hur skönt Àr inte det?!
Fast samtidigt sÄ vill jag ha höst nu, mysigt med alla tjocktröjor som man kan köpa :).

Men det Àr lugnt! Jag har verkligen inget emot vÀrmen ;).

IMG_2217.JPG

NÄgot jag kommer gör i min framtid!
Älskar att resa, speciellt till lite mer spĂ€nnande platser som man kan utforska 😀

Kommentera

