5 punkter, 3 ämnen

Börjar med vad jag vill att min blogg ska innehålla:

• Bilder så det både räcker och blir över. Jag kommer inte publicera ett enda inlägg utan en bild… Det gör inlägget tråkigt enligt mig.

• Motivation och inspiration.
Pepptalk, hyllningar och bra snack.

• Åsikter. Mina åsikter.

• Jag vill inte driva en blogg där allt är serverat på ett silverfat. Min blogg ska innehålla framgångar lika mycket som motgångar.

• Bra texter. Inga flummiga inlägg med halv kass stavning, utan bra text, lagom lång men inte uttråkande.

Nu till 5 saker jag INTE vill ha med på min blogg eller tycker att en blogg ska innehålla:

• Inlägg där jag snackar om något jag inte är tillräckligt insatt i. Tycker inte man ska uttrycka sig om saker man inte ens vet hälften om.

• Privata grejer… Min blogg må handla om mitt liv, men jag kommer inte publicera allt för privata grejer med hänsyn till alla och för att det är riktigt ointressant när folk gör det.

• Jag kommer heller inte hänga ut folk osv, nämna namn på personer jag gillar mindre…

• Dryga kommentarer och inlägg… Det är bara otroligt tråkigt.

• inlägg utan bild.

5 punkter som jag tror behövs för att få en framgångsrik blogg:

• Vara sig själv, visa att allt inte är perfekt.

• Minst 4 inlägg publicerade varje dag, det är något jag håller på.

• Hoppa inte från portal till portal… Som jag gjort… Av egna erfarenheter så vet jag att statistiken går som en berg o dalbanan när jag bytt portal.

• Sätt upp mål så du har något att sträva efter! Jag har satt upp mina :). Har ni några mål?

• Sprid sin blogg!

IMG_2173.PNG

IMG_2172.PNG

Kommentera

