Jag SKA!

Har länge tänkt på om jag verkligen ska börja springa lite, bara sisådär 3-4 dagar i veckan för att hålla kondisen i form.

Jag är ganska lat, som jag sagt innan, men när jag väl är igång så älskar jag det, att bara vara ute i skogen, lyssna på musik, prata med någon eller lyssna på fåglarna ;).

Tror det handlar mer om att vara bestämd och inte tänka för mycket, utan bara göra det.

Kommer nog börja springa lite denna veckan, börja nog idag om vädret tillåter så får vi se vad som händer resten av veckan ;).

På hästryggen så blir min kondis inte bättre iallafall, pressar ju inte mig mer än vad jag orkar, dels för att jag inte ska sluta fokusera på hur jag rider utan också för jag är för lat.
Samma med mina muskler, de håller jag ju gång, men jag skulle nog behöva träna magen mer, vilket jag också kommer börja göra men inte just nu tror jag ;).

Är alltid väldigt trött efter skolan när jag kommer hem… Lägger mig direkt i soffan och ligger jag där för länge så somnar jag och vaknar lagom till mat…
Måste hela tiden ha något att göra, passa till, kan inte bara slänga mig i sängen och vänta, utan måste hålla igång för att inte bli allt för trött.

Iallafall så är ett av mina mål, utöver hästarna, att börja springa minst 2 dagar i veckan Sålänge vädret tillåter :).

Har ni några mål med träningen? Dela gärna med er :).

IMG_2170.PNG

IMG_2171.PNG

Kommentera

