5 saker som jag vill ta upp

5 snabba

• Onödiga kommentarer är något jag kan bli riktigt förbannad på… Då menar jag inte kommentarer som är på skoj, utan onödiga kommentarer som sägs bara för att.

• Min längd är något som jag vill ändra på, vill bli minst 5 cm till, men det kommer inte hända, om jag nu inte bär högklackat ;).
Men att folk misstar mig för att vara yngre och dessutom säger det… Nuff Said!

• Personer som ska ”rätta” andra men gör själv tvärtemot… Det är något som jag också kan blir förbannad på.

• Om du inte trivs med en person, gå din egen väg och ta bort dessa personerna ur ditt liv.
Bara för att kompisen hänger med den personen så betyder det inte att du måste.

• Jag klickar oftast inte med personer som jag inte kan läsa av, dvs om den är sur eller irriterad, ledsen eller glad.
Är väldigt försiktig när det kommer till just det.

IMG_2143.PNG

Kommentera

