Sunshines

Good morning sunshines!

Fortfarande taggad på skolan men det blev tyvärr en liten besvikelse detta året, sista året innan det är dags att på riktigt ta tag i sinna drömmar….
Pga ändringar i Landskrona kommuns ”system” så får vi inte praoa… Det är något jag är lite smått förbannad på. Vi går sista året i grundskolan och ska snart välja ett inrikting på ett gymnasium som kommer ta oss vidare till ett eventuellt jobb.
Jag har velat fram o tillbaka om vad jag verkligen vill satsa på i framtiden. Jag vill jobba inom business branschen, tror jag iallafall. Men det kommer bli svårare att välja inriktning nu när jag inte får chansen att prova på att jobba med något liknande. Tycker det var mindre smart att ta bort praktiken från oss…

Iallafall så får jag väll ta reda på vad jag verkligen vill jobba med på ett annat sätt, men det är sjukt svårt när man aldrig har provat på det.

Aja, nuff said.

Efter skolan så tar jag och några kompisar tåget till Väla för att gå där i några timmar, shoppa och äta lite och såklart snackar en hel del ;).

Lady vilar idag då jag kommer vara helt slut efter shoppingen.

Som ni vet så kommer bloggningen ligga lite nere denna veckan….
Dock är det ju gratis Wi-Fi på Väla så jag kanske hinner skriva lite tidsinställda till er där ;).

Det är något som man faktiskt skulle kunna göra någon gång i veckan, åka iväg till ett café med macen och sätta sig där för att jobba lite samt ta en fika.
Dock hade jag aldrig gjort det här i Sverige tror jag, inte själva.
En MacBook här i Sverige är något som de flesta vill ha. Lätt för folk att bara sno den.
I Amerika är det en helt annan grej. Där är en MacBook ingen big deal, de flesta har en…

Iallafall, nu ska sluta skriva och sticks till skolan ;).

IMG_2100.JPG

Skrittade btw Lady i skogen igår med Sara och därefter så galopperade jag Lady på gräsbanan på klubben. Oj vad pigg hon vart! Drog på som bara den och jag lät henne springa av sig lite, busa runt lite och driva på henne så hon blev lite trött ;).

Kommentera

