Johnny Bull

Har haft en toppen dag på Väla, mycket snack och nästan alla affärer är kollade ;).

Köpte en gullig glasmugg (kommer inte ihåg vad det egentligen heter) som det kommer bild på när jag fått internet.
Provade även ett par Johnny Bull stövlar och de vart sååå sköna, riktigt snygga men tyvärr så fanns inte de bruna i min storlek så ska dit igen på söndag med Marie så ska jag prova dem i några andra butiker :D.

Nu ska jag ta det lugnt, kolla någon film och sen läsa min bok :).

IMG_2116.JPG

Kommentera

