Hemma

Precis hemkommen efter en ganska lugn dag i skolan.

Ska äta lite mellis nu och senare idag ska jag rida ut Lady i skogen med Sara.

Tyvärr så är mitt internet slut för denna månaden men jag har fortfarande kvar på mitt mobilnät så jag kommer kunna blogga till er men kommer tyvärr inte lägga lika mycket tid vid datorn så bilderna kommer nog inte vara de bästa…
Men sparar jag mitt internet så kommer jag nog klara mig till den 1 september då jag får nytt och det är ju bara en vecka ;).

Iallafall så ska jag som sagt mumsa i min min mellis nu och läsa min bok 😀

IMG_2098.PNG

Snart är det jag som sitter i USA med en mumsig dricka från Starbucks ❤

Kommentera

