Planer för de dagar som är kvar av denna veckan

Händer faktiskt lite grejer denna veckan som jag se framemot. I morgon är det skola som vanligt,  börjar jobba redan då med skolarbete men blir nog inte så mycket jobb direkt ;).

På fredag blir det eventuellt Väla  med några kompisar, beror på… Jag vill så väldigt gärna äta på Yogiboost och även köpa lite snygga ringar som jag hittade på H&m, även lite andra grejer behövs införskaffas ;).

På lördag rider jag endast Mozart då Sonia ska få rida Lady. Sonia har blivit ”hästlös” nu så jag har erbjudit henne att rida Lady om hon vill, så hon ska rida ut på Lady på lördag och jag går bredvid :).

Söndagsplanerna är inte stora, jag ska nog mest planera inför kommande skolvecka och rida hästarna, inget speciellt med andra ord.

Har sagt detta innan men är riktigt taggad inför detta skolåret, dels för eleverna ska få ipads (det är i alla fall sagt så), vilket kommer göra undervisningen mycket roligare då Sandåker är en ganska omodern skola, eller vad vi ska kalla det, gamla datorer som är flera år gamla och det enda vi gör är att skriva på det klassiska randiga pappret ;).


 

Så ser min vecka ut, ganska lugn vecka, men det händer lite roligare grejer :D.

Och med detta inlägget säger jag godnatt för idag, så ser vi framemot morgondagen ;).

Godnatt ❤

DSC_0066

Kommentera

