Första dagen i skolan som 9:a

Shit vad tiden gått fort! Jag går sista året i grundskolan och alldeles strax är det dags för att söka in till gymnasiet.. Jag har ingen aning om vad jag vill gå för linje… Hästgymnasiet ska jag iallafall inte gå på, gillar ju att blogga, skriva, hålla på med videos och fotografering så jag ska eventuellt välja något i den vägen…

Iallafall så är det första dagen i skolan idag detta året… Pust! Nu börjar allt igen, läxor, lektioner och stressen…
Men detta året ska jag göra till det bästa året någonsin! :D.

Ska om ca 30 min börja cykla mot skolan tillsammans med min lillasyster som börjar 4:an och byter skola till den jag går på så jag kommer visa henne lite :).

Nu ska jag äta lite frukost så jag är pigg inför en väldigt kort skoldag, 09:15 till 13:00 :).

IMG_2011.JPG

Bild från igår.

Kommentera

