Back to school tag

Vi startar detta skolåret med en liten Back to school tag tycker jag :D.

Vilken klass ska du börja? 9:an, sista året i grundskolan

Vilken dag börjar du? 20 augusti (idag alltså 😉 )

Hade du läxor över sommaren? Why whould I? 😉

Vad ska du ha på dig första dagen i skolan? Jeans från Gina, gullig topp från BikBok + skor.

När vaknar du och lägger dig på skoldagar? Jag har ingen speciell tid jag går och lägger mig, utan gör det bär jag börjar känna mig trött, vid ca 22 tiden kanske, men se så ligger jag och läser en bok eller håller på med iphonen i någon timme innan jag somnar 😉

Vad är stressigast med skolan? De flesta skulle nog säga läxorna här, men jag tycker arbetet i skolan är stressigare, t.ex. inlämningar/uppsatser och muntliga presentationer är väldigt jobbigt att hinna med.

Längtar du till skolan? Inte till läxorna och muntliga presentationer.

Vad längtar du mest efter? Kompisarna

Vad är roligast med att fixa för att komma tillbaka till skolan? Kläderna ;). Jag är verkligen ingen person som köper massa nya pennor och böcker till skolan…

Vilken klass började du med smink till skolan? 6:an kanske… kommer inte ihåg.

Kommer du ha en ryggsäck eller handväska? Vet inte… Ryggsäck är så snyggt att ha, men tror inte jag kommer ha någon väska alls… Behövs inte i och med att jag har en korg på cyklen så allt material kan ligga där när jag cyklar hem :).


Kopiera Tagen ni också och länka gärna om ni har svarat på frågorna så jag kan läsa :).

large-2 large

Kommentera

