”Driv den bloggen du alltid velat driva”

Jag har velat fram och tillbaka om vad jag vill driva för någon blogg… hästblogg eller livsstilsblogg?

Det började med att jag ville driva en hästblogg, 90% av bilderna skulle vara på hästar och allt skulle kretsa kring hästarna, dock ändrade jag mig sedan och ville driva en livsstilsblogg och därefter så ändrade jag tillbaka till hästblogg, men nu har jag ändrat mig igen och denna gången blir et som jag tänkt, jag kommer driva en livsstilsblogg, jag kommer skriva lika mycket om min vardag och åsikter som om hästarna, om inte mer.

Jag älskar att de alla dessa mysiga, ljusa, stilrena bilderna där man tagit foto på en god latte och sin macbook eller sin goda frukost, tror alla har sett sådana typer av bilder, det ser så sjukt mysigt ut och det är sådana bilder  jag vill publicera här, känns väldigt amerikanskt med de bilderna och som ni vet så älskar jag Amerika ;).

Det är just det jag ska försöka sträva efter nu när jag bytt portal och fått en ny fresh start, stilrena bilder, precis sådana jag alltid velat ta men aldrig orkat. Såklart så kommer jag inte lämna ute hästarna, de är ju en del av min vardag och det kommer bilder på de också.

Jag har alltid velat driva en blogg med snygga, stilrena bilder, bra texter och en statistik som ligger högt, det kommer jag jobba efter.

Mina mål med bloggen 2014 är att statistiken ska ligga på en viss siffra, vilken siffra är hemligt men jag vill nå mitt mål och utvecklas. Hur jag ska nå detta målet är att vara mer våglig i mina inlägg, sprida bloggen på de sociala medierna mer och uppdatera bloggen med minst 4 inlägg per dag och ha snygga och bra tagna bilder. Jag ska även försöka leta efter företag som vill samarbeta med mig och min blogg. Tror jag kommer nå mitt mål om jag bara kämpar och lägger ner min lediga tid till att klicka massa snygga bilder och skriva peppande inlägg.

Det gäller bara att kämpa och inte ge upp! Inget kommer serverat på ett silverfat…

Sånna här typer av bilder, så som jag börjat göra nu :D.

frukost 01 datonpopcorniphone IMG_1916

Kommentera

