Autumn 2014

Nu börjar det närma sig hösten 2014, vilket jag är väldigt taggad för :D. Nu kan man äntligen köpa massa mysiga stickade tröjor, snygga, höga, varma boots och den mysiga mössan <3.  Det är nog det roligaste med hösten, att man kan sätta ihop massa olika sorters outfits, precis sånt som jag gillar, hålla på med kläder och gå runt i affärer i flera timmar i jack på de perfekta skorna.

#skorna?

Vilka skor ska jag ha detta året?

Förra året hade jag ett par snygga, bruna boots och kommer satsa på något liknande detta året, antingen ifall jag har samma skor detta året eller om jag ska köpa ett par höga boots istället? Primeboots är ju såå snygga och jag vll väldigt gärna ha de bruna höga primebootsen, snygga, stilrena och säkert sjukt sköna och varma. Johnny Bulls är också snygga 🙂

Det är nog ett bra hösttips, lägga ner tid på att hitta sina drömskor till hösten, prova alla i butiken i jakt på de skorna. Ta en dag då du sticker till köpcentret med din kompis och spendera dagen där, prova kläder, hitta just de kläderna du velat ha hösten 2014, ha roligt och fika. Sätt ihop snygga outfits som du sen kan bära i skolan, våga vara dig själv, köp det du tycker är snyggt :D.

På hösten så bär jag gärna inte så jätte färgglada outfits, gärna brunt, grått och sen någon färg som bryter t.ex. blå jeans. Det för att outfiten inte ska bli för grå och tråkig utan att man piffar upp allt med en lite ljusare färg.

Nedan ser ni ett kollage som jag satt ihop.

höst kollage

Tröja – Ginatricot // Tubhalsduk – H&m // Johnny Bull boots – Nelly.com // Ringar – H&m // PrimeBoots // Skärp // Stickad tröja – H&m // Kristen Jeans – Ginatricot

Denna stilen kommer jag satsa på denna hösten :). Mysig, enkel men snygg stil.

Dessa kläderna och sen toppar vi det med något snyggt nagellack och pärlörhängen :).

Kommentera

