Always good to know about

Något som du använder varje dag (bortse från hygienartiklar ofc): Kan inte bara välja en grej ;). Min Bose högtalare, MacBook och iphone är ju igång varje dag.

Beskriv din klädstil: Enkel. Går bara i jeans, förutom hemma då är det mjukisbyxor som gäller, men ett par jeans, enkel tröja och converse eller högklackat är min stil.

Har du något speciellt gosedjur som du inte kan sova utan? Nope, hade varit roligt med att sött gosedjur faktiskt och NEJ det är verkligen ingen barngrej att vilja ha ett gosedjur när man sover, det är snarare gulligt och coolt.

Typiskt dig? Tjata ut låtar… Kan inte bärga mig… Älskar musik ❤

Något du skulle vilja göra tillsammans med dina kompisar som du inte gjort? Roadtrip kanske, besöka ett annat land tillsammans eller något liknande, dock inte nu alltså, utan när man gått ut gymnasiet för att fira typ 😉

Staden du vill leva i? New York City helt klart!

Om du fick välja en dröm som du skulle få uppfylld, vilket skulle det vara då? Att bloggen blev så pass stor att jag skulle kunna leva på den.

Någon låt som väcker starka minnen? Push Play – Miriam Bryant. Spelade den 27/4 när jag skrev en uppsats om Tsunamin i Thailand 2004… Varje gång jag hör låten kommer massa scener upp i huvudet då jag har sätt filmen som handlar om tsunamin.

Beskriv din låtsmak: Blandad, jag lyssnar inte bara på t.ex. pop men det är oftast det jag fastnar för, med det är blandat.

Bästa respektive sämsta ämnena i skolan? Det ämnet jag tycker är roligast är nog Idrott och SO (beroende vad för ämne vi jobbar på i SO). Det ämnet jag gillar minst är Matte och NO, ingen av dessa ämnena intresserar mig.

Något du kommer göra i framtiden? Sitta på StarBucks med min mac, en latte och blogga till er :D.

Något du skulle vilja ändra med/på dig själv? Jag skulle vilja vara längre, 5 cm till och jag hade blivit nöjd :).

Svara på frågorna ni med! :).

divergent 06

 

 

Kommentera

