Mysiga ridbilder

Har inte skrivit lika mycket om hästarna sen jag bytte portal… Det beror främst på att jag inte ridit lika ofta då det vart antingen dåligt väder eller så har jag helt enkelt inte orkat, har heller inte så jättemånga bilder på hästarna som jag inte visat här innan och jag vill gärna inte publicera samma bild flera gången som jag gjorde när jag bloggade på blogg.se. Vill ha en förändring nu med nya portalen, vilketdet har blivit också, nästintill alla bilderna är tagna med min systemkamera och det är mycket bättre update nu, precis en sådan blogg jag vill driva :D.

Det kommer ett enskilt inlägg om hur jag vill få min blogg stor, hur jag vill driva den och vad den ska handla om…


Nu ska jag lyssna på min älskade musik samtidigt som jag ska kolla runt på bloggar och We ❤ it för att få lite inspiration till bloggen :). Något ni vill läsa om/veta mer om?

Goodnight!

DSC_0134

Min fina, älskade Lady ❤

Kommentera

