Lättnad att jag inte börjar skolan idag :)

Lycka till ni som börjar skolan idag :). Jag börjar på onsdag vilket är skönt.


Godmorgon på er!

Orkade inte blogga när jag kom hem igår efter ett roligt birthday party då jag kom hem vid ca 00 tiden.

Vad händer idag då?

Jag ska eventuellt klippa mig, bara topparna så mitt hår inte hinner bli allt för slitet så jag måste kapa halva håret ;).

Lady ska ridas senare idag, bara en lugn runda i skogen. Mozart ska nog mamma rida, men om inte så tar jag ut honom också på en runda :D.

Har inte så mycket att säga… Ska shoppa imorgon på Väla, ska kolla på lite nytt till skolan och även lite andra nödvändigheter ;).

Börjar dagen med mina favoritlåtar:

Några låtar som jag spelat 24/7 de senaste dagarna ;).

Laddat min mobil med ny musik nu till skolan så jag slipper använda massa onödigt internet 😀

Kommentera

