1 vecka

Bloggat på WordPress i en vecka nu och jag är mer än nöjd att jag valde att byta. Uppdateringen har varit på topp denna veckan och jag har mer motivation till att blogga här.

Haft lite småproblem med mina tidsinställda inlägg, men det visste jag att det problemet skulle dyka upp eftersom det var samma visa när jag bloggade på Horseworld och där bloggar man från WordPress… Men det är inget stort problem eller något som hindrar mig då det bara är så att WB appen gör ibland att inlägget publiceras ca 2 timmer efter det utsatta tiden, no big deal :).


Godmorgon på er!

Hur mår ni idag?

Jag vakande upp till sol och värme, vilket är sååå skönt! Degade lite i sängen med iphonen i högsta hugg, kollade lite sociala medier och checkade läget, som jag gör varje morgon ;). Därefter så gick jag upp för att fräscha till mig lite och göra frukost och nu sitter jag här i vardagsrummet med min frukost och macen i knäet (känns som att jag säger det väldigt ofta, just den meningen). Ska mumsa mig i den nu tillsammans med något roligt tv-program på tv:n (ofc;)

frukost 01

Kommentera

