5 Snabba

  • Älskar att sitta o pyssla med grejer, t.ex. klippa ihop videoklipp eller DIY´s.
  • Blivit beroende av We ❤ it på senaste tiden… Finns massa bilder som är USA inspirerade :D.
  • Har även börjat läsa Keelas blogg som handlar om hennes liv i LA  som hon ganska nyligen har flyttat till för att bla plugga. Roligt att få följa en svensk i USA :).
  • Har fått listan på vilka mentorsgrupper vi ska gå i nu till höstterminen… Det känns bra, inga nya elever direkt och jag har även bytt undervisningsgrupp då jag inte orkar gå i profilgruppen.
  • Har satt upp mina mål för bloggen detta året, kanske är lite sent, men jag har tänkt som en galning på HUR jag ska nå mina eventuell mål så jag har inte bestämt mig förrän nu ;).

divergent 05

Kommentera

