Shopping + beställning

Om 1 h kommer Marie o hämtar mig och Tindra så sticker vi till Nova Lund för lite shopping… Ska bla köpa presenter till två kompisar och sen även köpa något till mig själv, vad det blir får ni se senare ;).

Idag så SKA båda hästarna ridas, Mozart först och sen ska jag ta ut Lady på en liten skritt runda i skogen.

Mamma ska även beställa hem Four: A Divergent collection till mig idag så den lär kommer i början av nästa vecka om allt går som det ska :D.

Ni får ursäkta både mitt ansiktsuttryck och handen på vissa bilder… och skänkeln 😉

 

DSC_0115 DSC_0133 DSC_0137 DSC_0189

Kommentera

