Good morning

Vaknade för ca 1 h sen och ska gå upp nu o äta lite frukost tillsammans med macen.

Båda hästarna ska ridas på fältet idag, ifall det nu skulle börja åska och blixtra, som det är sagt, så vill jag ha nära hem så jag kan komma in så snabbt som möjligt.

Mozart ska jag iallafall jobba mycket i trav, få han i fin form och jobba på att ställa honom samt få in bättre rytm i traven, även arbetstraven.

Lady ska jag träna mycket att ställa henne både inåt och utåt samt att jag ska rida henne mycket utanför spåret, dvs jag ska rida innanför spåret och även mycket volter, snett igenom osv.

Mycket dressyr idag med andra ord :).

DSC_0013

min OOTD (outfit of the day)  är btw comfy mjukisbyxor tillsammans med ett linne ❤

Kommentera

