Startar dagen på godaste sätt :D

Startar dagen med lite räkchips, musik och masen i högsta hugg :).

Idag är et fint väder så båda hästarna ska ridas innan solen går ner, blir en runda i skogen för båda på ca 40 min, jobba på basic saker med båda två och kommer eventuellt börja trava Lady lite, känna efter och se hur hon känns.

Annars händer det inget speciellt idag, jag är hemma helt själv så jag kan ju göra i princip vad som helst ;).

Nu ska jag mumsa i mig mina räkchips, därefter så ska jag fixa med lite bilder innan jag går ut för att mocka hagen.

DSC_0001s

Glöm inte att det kommer upp 2 till inlägg med bilder från Pay n Jumpen.

Kommentera

