Första morgonen på denna portalen ;)

Godmorgon bästa bloggläsare!
Det börjar närma sig skolstart, vilket inte är så populärt hos mig men jag ska kämpa på så gott jag kan.
Men nu ska vi inte prata om skolan när det fortfarande är sommarlov ;).

Under dagen kommer det komma upp två inlägg med bilder från Pay n Jumpen samt två imorgon.

Lady ska ridas idag och ska även rida Mozart en liten runda i skogen.

Ikväll ska vi (familjen) till släktingar för kräftskiva, så bloggningen kommer stå still mellan 19-22 tiden, ca.

Att blogga från WordPress känns toppen btw.
Jag trivs mycket bättre här och det är snabbt svar man får ifall det skulle hända något, behöva hjälp med något.
Dock är det på engelska men det gör absolut inget för mig ;).
Haha!

Nu ska jag äta lite frukost samt redigera lite bilder som jag kan publicera här sen.

IMG_1838.PNG

Gjorde ett litet ”test” på FaceBook, jag borde jobba som Journalist tydligen ;D.

Kommer upp ett inlägg lite senare om Theo James och Divergent… 😀 ❤

Kommentera

