Hej nya bloggen!

Eller ja… Det är ju i och för sig samma blogg men jag bloggar från en annan portal och det är en annan design :).

Tror jag kommer hålla mig på WordPress framöver.
Har aldrig riktigt trivts med Blogg.se då jag har haft massa krångel osv och det är en tråkig portal helt enkelt.

Varför flyttade jag inte tillbaka till HorseWorld för?
Saken är den att man får egentligen inte använda sig av annonser så man kan tjäna pengar osv när man bloggar på HW portalen…
Och det är ju lite det jag vill :/.

Domänet pekas snart om så ni kommer kunna skriva in matildaps.se i sökfäktet!

Hoppas ni trivs lika bra på portalen som jag gör och hoppas ni stannar :D.

 

new header 02

Kommentera

