Trött…

Red bara Lady idag, hon kändes väldigt fräsch och är pigg nu efter vilan.
Mozart fick stå då jag inte orkade rida honom.

Imorgon är det fotografjobb som gäller och jag ska bege mig hemifrån vid 09 tiden.
Pappa kommer även o hämtar min väst som ska fraktad iväg så nu är jag lite rikare för studen, haha, nä, ska ju köpa en ny väst men har inte hittat någon än…
Ska ju ändån inte träna de närmaste veckorna.

Nu ska jag sova, är mer än trött nu 😉.
Godnatt!
2014-08-08-2328_53e540ee88e59d7f5d40e8fa

Kommentera

