5 snabba

Lite snabb update.

• Blivit en nörd av Divergent.
Så otroligt bra!
Denna slår exakt alla filmer jag sett!

• Säkerhetsvästen såld så nu är det att leta efter ny…
Den nya RaceSafen ska vara marinblå… Vill inte ha mer svart utrustning ;).

• Jag skänklar väldigt långt bak på hästen.
En gammal vana bara men något som jag på sistone fått lite bukt på.
På Mozart så skänklar jag vid sadelgjorden, som man ska, men stt göra det på Lady går inte.
Lady är så smäcker o smal så jag når inte henne vid sadelgjorden… Obekvämt !

• På Lördag håller klubben ännu en Pay n Jump där jag kommer agera fotograf till klubbens hemsida och FaceBooksida.

• Lady kommer skrittas fram tills söndag/måndag och därefter ska hon travas och galopperas lite.
Inget hoppande eller något sånt då jag inte vill riskera att jag aldrig mer kan rida Lady, så träningarna för mig blir nog inställda några veckor framöver, men jag kommer ändån kolla på, rida dit med Lady när det är de sista 15-10 minutrarna av träningen så jag kan se vad de håller på med.
2014-08-08-0151_53e4111f9606ee60e6d47f71

Kommentera

