Four

Ska beställa hem boken Four: A Divergent Collection.

Boken handlar om Tobias Eathon aka ”Four”.
Man få läsa om allt som händer i Divergent fast från hans perspektiv och hur han känner osv.

Man får ju reda på lite om Four i filmen men det finns fortfarande vissa saker som är oklara som jag skulle vilja få reda på så denna boken passar mig alldeles utmärkt.

Nu är bara frågan om jag ska köpa den på svenska eller engelska.
Känner att engelska passar boken mer i och med att filmen är på engelska och att Four pratar engelska.
Lutar mot det hållet och samtidigt så kanske jag får lära mig några nya ord 😉.

2014-08-07-0023_53e2aae19606ee426469ce5a

Kommentera

